miercuri, 18 august 2010

DIANA GUN



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din dorinta de a-mi crea personal tinute deosebite, detalii lucrate cu rabdare, cu finisaje bine definite, a aparut in timp si nevoia de a transmite si altor persoane efectele unor creatii impecabile, care prin modele, texturi, si culori, pot impresiona.
Prin tinutele create, imi propun obtinerea de multiple efecte vizuale, dar in special stralucire, prin aplicarea cristalelor, atat de mult iubite de femei, mai ales in serile cu adevarat speciale.
Piesa mea de rezistenta consta in acea tinuta in care orice femeie isi descopera anumite stari emotionale, unde se simte misterioasa, poate usor nostalgica, eleganta, distinsa, dar si puternica, atragatoare, si tinta tuturor privirilor de la evenimentul la care participa.
Pe langa creatiile mele, mi-am propus sa cuceresc femeile care-mi calca pragul atelierului, si prin modele dorite de acestea, ale unor creatori inaccesibili la noi in tara, creatiile lor proprii legate de design, sau de ce nu, tinute deosebite pentru fetitele acestora.
Posibilitatea de a afisa o imagine tanara, frumoasa si sanatoasa este garantia succesului, iar ca aceasta sa fie posibila, tinuta va trebui sa fie completa. De aceea, echipa mea este formata din designeri vestimentari, make-up artisti, hair-stilisti, fotografi, tocmai ca efectul unei creatii vestimentare sa fie acelasi ca al unui tratament de infrumusetare, unde simturile capata o alta dimensiune: rafinament, eleganta, frumusete si atractie....